Herregud vad barn vet mycket nu för tiden!
Det blir liksom lite pinsamt när de vet så mycket om vuxenlivet… FAst historien är ändå lite komisk…. Läs och se för er själva!
 
Det hela böjade med att jag träffade Ellen i skolan idag och sen hängde med henne hem vilket var urtrevligt=)
Men sen när jag skulle åka hem så möter jag två tjejer med sina spark-cyklar ute på gatan. De kan väl ha vart i fem-års åldern för de gick på dagis fortfarande.
 
Det började ganska oskyldigt med den vanliga frågan.
 
-Heeeej, vad heter du?
 
samtalat fortsatte om vilket mellan namn jag hade och vilket efternamn och sedan talade de två om vad alla deras namn var.
De var rätt så charmiga men jag sa att jag var tvungen att åka hem.
Då började de tissla och tassla och finntra och jag kunde höra
 
-Ska vi våga fråga henne?
-ja, det gör vi…
 
-Är du käääär i någon?
 
ärlig som jag är så svarade jag att ja, det var jag och sedan skulle de prompt veta vad han hette, alla namn såklart!
Åter igen så påminde jag dem om att jag faktiskt måste åka hem nu och närmade mig bilen ännu mer. O se vilken twist samtalet tog då….
 
-Ska du åka hem och träffa din kille nu?
-Nej, det ska jag inte
-När ska du träffa han dåe?
-Om en vecka
– (fniss) ska ni puusssas dåe?
– jaa, det ska vi väl…
– Och kramas?
– mmm….
– Och ligga nakna i sängen,
– ja, nakenfis, nakenfis
-(fniss) nakenfis, nakenfis…
 
herregud, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. det slutade med att jag skrattade åt flickorna och sedan skyndade mig in i bilen medan jag hörde ordet nakenfis bubbla fram mellan en massa fnitter…. Tänk er själv att stå där på en gata i skövde och två fem-åriga töser fnittrar fram att du ska ligga nakenfis i sängen med en kille…. jösses!
 
 
