hmmm… mitt horoskop stämde rätt bra idag : "antingen gör du något för MYCKET eller så gör du ingenting alls"

Var prcis på väg att göra något för mycket men jag hindrade mig i sista stund… hehe. och jag tror faktiskt att jag lyckades få i väg något i alldeles lagom stil istället.

Men jag tycker ju så mycker om dig att jag egentligen fortfarande vill skicka iväg det första smset… Varför händer det att man blir sedd lite som en crazy stalker för att man vill uttrycka sina känslor, fast inte för att du nu skulle tycka att jag var det men du kanske skulle bli skrämd? Äh, jag vet inte – jag får fråga dig ikväll…
Haha, fast åh just det ja… en gång hade vi ju en liknande diskussion och du sa med lite skepsis i rösten "mer intensiv än så här?!" Jag som inte alls tyckte att jag var intensiv vid det tillfället…

Ibland är det inte alls kul o bo i "landet lagom". Varför ska allt vara lagom för? åt fanders med det vad det gäller känslor. Känslostormar, lyckorus och impulsivitet – ge efter för det!!! Heja alla som gör det och en liten gliring till mg för att jag inte gjorde det idag – fast jag gjorde ju inte ingenting heller;)

Puss o Kram – i massvis!

