Så då har jag äntligen gjort det!

Jag har rensat ut både min mobil och min msn på personer som jag helt enkelt inte pratar med! Varför ska jag ha dem där egentligen. Har till och med haft kvar personer som sårat mig en gång i tiden och som jag inte pratat med på hela gymnasietiden (och ibland lite till).
Det var faktiskt inte så svårt, bara att trycka på delete och sedan bekräfta. Egentligen fattar jag inte varför det tagit så lång tid för mig att göra det, men som med allt annat så gillar jag o hänga mig fast vid saker. ( ibland även dåliga saker) men jag antar att man någonstans ändå försöker minnas de bra dagarna.
Fast å andra sidan så kanske man bara är lat ibland för, och titta noga nu – skitkul! , i min msn hade jag hade folk som hette "a" och "b" för att jag inte vetat deras riktiga namn (kommer från såna där mail-listor man får ut när man har varit ute på ngt äventyr tillsammans)

Jag uppmanar fler folk att göra en vårstädning i mobil och i msn-kontakterna – det känns riktigt upplyftande

 

fast det var en mailadress jag fortfarande behöll  men numret har jag äntligen deletat ur min mobil!

