Har vart och jobbat idag med, öppnade och vaknade helt panikslagen när klockan ringde så tidigt. Och trots att jag råkade trycka på stäng av istället för snooz och somnade om så vaknade jag självmant igen och kom i tid:)

Sen var jag och besiktigade bilen och den gick igenom felfritt så när som på en sketen positionslampa. Men det behövdes ingen ombesiktining iallafall.

När jag kom hem fick jag en mycket positivt överraskande lönespec^^ Och så fick jag bekräftelsen på att våran resa är bokad och betalningen registerad.

Fick hem mitt paket från Bravissimo i fredags och den ena klänningen var aningens liten och som tur var så hade det kommit in en i nästa storlek (fanns inte när jag beställde) så nu är den reserverad och jag har skickat iväg returen.

Och nu sitter jag och bara slappar i soffan med Mmmmarabou!

