Sommaren kom närmare och närmare och det verkade dystrare och dystrare på jobbfronten… Surt på pengarna men åååh så härligt med ledighet tänkte jag!

Sen fick jag 3veckors heltid mot slutet av sommarn, gött. Och sen blev det juni, skolavslutning och frihet? Näe, telefonen har gått varm hela månaden!
      Men jag klagar inte. Det är kul med erfarenhet och lite cash inför sommarn.

Så nu har äntligen den fullkomliga ledigheten infunnit sig. 3veckors semester istället för 12… Men jag tror att jag ska va lite ledig i slutet av augusti även om det säkerligen kommer börja ringa i telefonen då igen(:

 

Sommarplanerna ser ut som så att jag ska läsa en skönlitterär bok (bortsett från 1 Marian Keyes bok i höstas vart det typ 5 år sen jag läste nåt för nöjes skull.) Jag har redan hunnit börja lite grann, trots jobbandet. Spiran och Svärdet heter boken och den fick jag när jag fyllde antingen 18 eller 20 av min morbror. Typ den enda bok han nånsin läst, och dessutom tyckte han den var skitbra så han köpte den till mig i paket, gick till McD för att käka och glömde boken där!!! Gick tillbaka men någon hade tagit den så han fick gå och köpa en helt ny. Haha! så det är en dyrbar bok jag har i mina ägor^^ Iallafall har den gjort ett bra första intryck så det blir nog ett bra sommar nöje.

Sen ska hela familjen åka till Liseberg, bo på hotell och shoppa hela nästa dag(: Kuligt ska det bli! Och så tror jag att det blir lite skönt mys nere i Skåne som avslutning på
sommar 2011

