Här är några frågor och tankar om livet som jag gått och funderat på ett tag

Varför är det fler folk på bussen när det regnar eller är dåligt väder?
Jag har ju själv inte så ofta ett val, men hade jag haft det hade jag nog velat ta bilen om regnet stod som spön i backen för att komma från dörr till dörr och slippa gå till & från busshållplatsen. Men det är alltid mer folk på bussen när det regnar, helt ologiskt!

Varför diskrimineras vi tedrickare?
För ett tag sen tog pressbyrån bort möjligheten att köpa en liten te, det finns liksom bara stor kvar. Och tro mig det hjälper inte om man ändå har tagit en liten mugg för man får betala för en stor iallafall! Detta leder i sin tur till att “kaffe och kanelbulle alltid 20” istället blir 25kr för oss tedrickare. 5kr kanske verkar som en världslig sak men det är det faktiskt inte. det handlar om principen! Å jag misstänker att problemet blir samma för de som råkar vilja ha varm choklad istället för kaffe också. Ogillas starkt!

Hur i hela fridens namn överlevde grottmänniskorna utan choklad?!
Ja, vissa tänker säkert samma sak om kaffe eller cigaretter kanske. Men nåt sånt där tjafs har jag aldrig beblandat mig med;) Min enda last är denna o så ljuvliga choklad! framför allt undrar jag hur kvinnorna klarade av sin pms utan att ha lite choklad att trösta sig med.

