Är egentligen helt slut och borde gått och lagt mig för någon timme sedan… Men hur kul känns det? Det har varit mycket i skolan nu den sista kursen och något lugnt jullov verkar det ju inte heller bli med litteraturläsning, hemtenta, loggboksskrivande, gitarr- och prik-träning på schemat!

Det här har iallafall bidragit till att jag inte har:
Julstädat (nog för jag aldrig varit särskilt förtjust i det men iallafall)
Fått iväg mina julkort i tid (de går iväg imorgon)
Hunnit pyssla så många julkort som jag velat
Bakat lussekatter
Fått upp mina tomtar !!!!

Julgardinerna och ljusstakarna hann iallafall komma på plats. Och imorgon blir det åtminstone lite julgodis gjort tillsammans med bästa Lisa ❤ Ja, Peter och Daniel ville visst vara med på ett hörn också så de får väl det då.

Sen är jag världens bästa flickvän/sambo också eftersom jag gått med på att bryta två av de viktigaste jultraditionerna: så nu är skinkan redan gjord och granen skall strax kläs(det ska faktiskt inte göras förrän den 23e). Ojoj, traditioner är inte till för att brytas. Hur ska det här sluta?

Inlägget slutar iallafall med en pyssligbild på de få julkort jag faktiskt hann göra 🙂

IMG_1175

