Igår gjorde jag ett så fint armband till mig själv:) Min stil är ju väldigt blandad så man vet aldrig riktigt vad det blir – igår blev det riktigt sockersött i vitt och rosa!

IMG_1271

“Ledig” från skolan idag – ja, man är ju aldrig riktigt ledig när man pluggar, möjligtvis på sommaren då. Så jag borde läsa böcker, skriva hemtenta, skriva på ytterligare två inlämningsuppgifter, öva gitarr och öva PRIK. Tur att det är långhelg! För jag har egentligen ingen lust med något av, jo det skulle väl vara gitarrspelandet isåfall.

 

Just nu är kärleken på stan och lunchar med en kompis men tror att det blir lite mer lister uppspikade senare idag, hoppas vi hinner flytta in skrivbordet och sängen också.

 

Vad det gäller nyårslöftet så går det bra! Sugen är jag ju allt men har hittills lyckats hålla mig borta. Hurra för mig! Bara hoppas att det håller i sig…

