Hej vad tiden går fort!

Denna månaden är nästan redan förbi och jag har hunnit med rätt så mycket. Har varit i skolan en hel del och många sena dagar har det blivit också, sen har kärleken skaffat ett nytt spel och ockuperat datorn ganska mycket, därav att det inte blivit några uppdateringar.

Första helgen hade vi päronen och brorsan med sambo över för att ha lite mys och inviga vårt nya Kinect. Det var riktigt skojsigt och riktigt jobbigt! 10 minuter av äventyrsbanan varje dag så är man fit for fight sen;)

Februari fortsätter med Alla hjärtansdag<3 Då jag hade choklad och blommor väntandes på sängen när jag kom hem från skolan^^ Han fick sig också en alldeles egen blombukett av mig också. På onsdagen var jag sedan och fikade med en vän som snart åker iväg på äventyr i Berlin. Vi var på Afternoon Tea på Fröken Olssons i Götet och det kan jag rekommendera. En perfekt avslutning av en lång, seg dag i skolan med te, scones, marmelad, ostar, grönsaker och små smaskiga muffins!

Ny möbler har vi också inhandlat! Det blev en ny garderob, bokhylla och en puff. Bilder kommer senare när jag stökat undan alla verktyg och grejer som ligger och dräller här…

Hej hopp!

