Inga aprilskämt än så länge och det är bra.

Mars månad har bara sprungit förbi i en väldans fart! Så nu är det helt plötsligt april och livet tog en liten sväng i en ny riktning – jobb:)

Jobbet är ett heltid vik på en förskola i närheten och startar om en vecka, det innebär också förmodligen ett studieuppehåll. Satt i går och kollade på alternativ till att ta igen kursen och det finns jättemånga intressanta kurser på halvfart/distans/kvällar som jag kan tänka mig, blir svårt att välja! Men jag har ju 2 veckor på mig att fundera 😉

Hur som helst så ser jag ram emot jobbet jättemycket, det kommer bli spännande. Tänk att de ville ha lilla mig ❤

Ja, mars har iallafall bestått av bakning, födelsedagskalas och lite mera renovering. Snart sätter vi förhoppningsvis igång med altanbygget också. Wiie.

Här följer lite bilder från månaden som gått.

IMG_1351IMG_1356
vår nya fina racerbil och blommorna vi fick av bilhandlaren:)

IMG_1386IMG_1385
rummet är färdigt! hörngarderoben från IKEA blev verkligen ett coolt inslag

IMG_1388        102_3666102_3664
En ny Billy fick också stå till tjänst.        Ni minns väl hur det såg ut förut?

DSC0000151DSC0000154
En liten söt nyföding har jag också varit och hälsat på

Hej hopp!

