Etiketter

,

… att hitta ett par skor?
Jag har väl inte så många krav, förutom att:

  • de ska vara svarta
  • inte vara varmfodrade
  • ha en lite grövre sula i hållbart material
  • inte vara för låga så man får snö i skorna
  • men inte vara för höga så man måste ha byxorna instoppade
  • om klackar påträffas ska dessa vara lite bredare och lite lägre

Ja, och givietvis de mer självklara attributen som:

  • smärtgräns på 1000kr
  • jävligt snygga
  • bra komfort och passform 

som sagt… hur svårt ska det va egentligen;) ? 
Nåja, för att vara rättvis har jag väl hittat några (få!) kandidater som inte vart i rätt färg eller funnits i rätt storlek… 

 

Skor har jag letat ”länge” nu, men shoppingrundan på stan idag gav inget alls. Inga byxor, ingen tunika och jag hann inte ens hämta hem lite tapetprover för affären stängde en timme tidigare än vad jag trodde.

Snörpligt!

