Imorse gjorde jag något riktigt otypiskt för att vara mig. Trots ”ledig” dag så ställde jag klockan snortidigt för att gå upp och åka och träna, nåja – simma. Supermysigt var det faktiskt med värmeljus och mysbelysning i vattnet, lugn musik av enya-typen i bakgrunden. Det var riktigt jobbigt i ryggen till en början (har säkert inte simmat sen jag slutade gymnasiet) men sen gick det bättre. Enda tråkiga var att magen vrålade värre än Tarzan när jag kom hem. Men provade på idag för att se om jag skulle hinna innan jag tar tåget till skolan och det verkar fungerar. Så då får jag ju äta frukost på tåget och det blir lite tidigare än jag var hemma så det ska nog gå bra. Köpte ett 12 gångers kort. Här ska vi bli rediga!

Sen hände något annat otypiskt. Jag tacka nej till att jobba idag, jag minns inte ens när jag gjorde det sist. men det var härligt, lite Metime idag. alldeles behövligt och härligt.

På eftermidaggen gjorde jag däremot något väldigt typiskt: skulle skriva Buppstas men sufrade istället runt på fb, rev tapter, sov, vattnade blommor och lite annat tjafs:) Har ändå fått ner några tankar till uppsatsen så det är väl okej.

Kärleken kom hem ikväll också och det har vi längtat efter! Se vad han hade med sig hem:). Någon som vet vad det är?

Och jag har nog äntligen hittat dem, Skorna!

