Ledig idag. Hade ställt klockan ändå igår men lyckats stänga av den imorse utan att själv vara medveten om det ;o)
Kissemisse hoppade upp i sängen och kurade ihop sig tätt intill någonting vid halv nio snåret ❤ Vi gick inte upp förrän kvart över tio.

Hur gött som helst, behövde verkligen detta.

Dagen har fortsatt i samma sköna, lugna tempo. Efter frukost begav jag mig till simhallen, var helt själv i ”min” bana stundtals vilket var riktigt najs. Som mest var vi tre så det var ändå bra och man kunde flyta på i sitt eget tempo utan köbildningar, omkörningar m.m. Simmade också mycket längre stund än vad jag hunnit med de andra gångerna när jag har behövt fara iväg till skola eller jobb efteråt.

Trots att det känns i musklerna under själva simningen så blir kroppen så mjuk och go hela dagen sen. Kan verkligen inte förstå varför jag inte fått tummen ur tidigare när jag tänkt på det i så många år. Men bättre sent än aldrig som det heter:)

Julpysslat lite här hemma med gardiner, dukar och några tomtar. Mer blir det imorgon. Sen hade jag och kärleken fredagsmys, (hurra! efterlängtat!) med tacos, chips och dipp till en film i soffan.

Nu blir det sängen, hoppas på en mysdag imorgon också…

Trevlig helg

