Åh, äntligen har jag fått träffa mitt lilla fadderbarn!

Och framförallt föräldrarna<3 De kom ner i veckan från uppsala för en liten snabbvisit (vilket inte blev så snabb sen). I tisdags spenderade vi nästan hela dagen tillsammans. Först kom de hit på lite fika –> Vinbärskaka. Peter fullkomligt älskade den;) Det gjorde förresten D också när han fick smaka den i måndags. Det har vart lite svårt att tillfredsställa honom på sistone: för mastigt, för sött, för surt… Men den vinbärskakan träffade verkligen rätt.

Nåja, tillbaks till tisdag. Efter vi vart här åkte vi hem till Peters föräldrars hur där vi fixade lite mat. Sen myste vi i soffan och fler människor kom på besök. När de åkte gick vi på en härlig promenad i skogen. Kvällen bjöd på en gosig Kalle i min famn, varma mackor, godis, chips och cola till filmen Ice Age 4. Jag har tyckt om de andra filmerna men den här ger jag inte så mycket för. Tittbar, men inte mycket mer än så.

I torsdags kväll gjorde jag o D en liten snabbvisit hemma hos dem igen. Det var ju D’s enda möjlighet att få träffa det lilla pyret på två månader. Och då passade Lisa på att fråga om jag hade nåt för mig idag, vilket jag inte hade. Det resulterade i en fika på stan bara jag och hon. Hurra, hurra, hurra! Äntligen! Det var så längesen vi hade lite egentid, och efterlängtad var den!
 Kalle sussar sött i min famn<3
~Hej hopp

 

